شناسهٔ خبر: 52847 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی:

تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر قدس افتتاح شد/ رفع مشکلات ترافیکی شهر قدس

تقاطع غیرهمسطح دقایقی پیش تقاطع غیرهمسطح شهر قدس- فتح با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز یازدهم اردیبهشت‌ماه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر قدس- فتح با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و رضا اکبری مدیرکل دفتر ابنیه فنی این سازمان، مجید رضا نصرالله نژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان قدس افتتاح شد.

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح شهر قدس جهت رفع مشکلات ترافیکی موجود در تردد خودروهای ورودی و خروجی شهر قدس به تهران و کرج و به‌منظور حذف تقاطع مسیر ورودی شهر و راه‌آهن در تیرماه ۸۹ آغاز شد و ادامه عملیات اجرایی آن از زمستان ۹۴ به پیمانکار جدید واگذار شد.

گفتنی است عملیات اجرایی این پروژه شامل ۳۷ هزار و ۸۳ مترمکعب بتون، ۴ هزار و ۲۶۳ تن میلگرد، ۴ رمپ هرکدام به طول ۲۰۱، ۷۱۲، ۳۰۲ و ۹۱۸ متر بوده است.

همچنین عرض میانگین آن‌ها نیز به ترتیب ۹.۵، ۱۱، ۱۱.۱و ۱۱.۱۵ متر با استفاده از پل روگذر دوطبقه به‌صورت عرشه بتونی مجوف در جاریز است.

نظر شما